Професійно обслуговуємо з 8:00 до 20:00
Балансування коліс у Дніпрі
Турбуємося з першого відвідування
Наші фахівці гарантують найкращу якість
Професійно обслуговуємо з 8:00 до 20:00
Турбуємося з першого відвідування
Наші фахівці гарантують найкращу якість
Чи замислювалися ви коли-небудь про те, чому ваш автомобіль вібрує або хитається на певних швидкостях? Якщо це так, то напевно справа в балансуванні коліс. Якщо вони збалансовані неправильно, це може призвести до нерівномірного зносу шин, викликати вібрації і дискомфорт під час водіння. Крім того, незбалансовані колеса можуть створювати зайве навантаження на підвіску. У нашій статті ми зібрали повну інформацію, яка допоможе розібратися у всіх нюансах балансування коліс.
Правильне балансування коліс - запорука довговічності підвіски, а також комфортного і безпечного водіння. У процесі експлуатації автомобіля баланс може порушитися внаслідок наїзду на бордюри, руху нерівними дорогами або потрапляння у вибоїни. Нерідко баланс порушується навіть після встановлення нової гуми. Щоб уникнути цього, в перші дні після заміни рекомендується їздити обережно, уникаючи різких стартів і гальмувань. Симптомами дисбалансу є вібрації рульового колеса і підвищений шум під час руху. Важливо відбалансувати колеса одразу ж після виявлення цих ознак, інакше ви зіткнетеся з погіршенням маневреності, втратою зчеплення і зниженням рівня загального комфорту водіння. Незбалансоване колесо може мати кілька і більш серйозних негативних наслідків, таких як:
Багато водіїв роблять помилку, нехтуючи балансуванням шин і виправдовуючи це прагненням заощадити. Однак, наслідки відмови від цього етапу можуть обійтися набагато дорожче, не кажучи вже про вплив на безпеку водіння. І хоча багато автовласників приймають рішення про відновлення балансу тільки після того, як помічають погіршення характеристик їзди, нерідко ця процедура є обов'язковою, навіть якщо ознаки проблем не помітні. Варто вкласти гроші в професійне балансування коліс, щоб уникнути проблем і дорогого ремонту надалі.
Для вашої зручності ми навели вартість балансування в наших шинних центрах у вигляді таблиць.
Балансування |
Ціна, грн. |
"Таврія" |
70 |
R13-14 |
60 |
R15-16 |
70 |
R17-19 |
110 |
R20-24 та позашляховик |
195 |
Диски БУС та ГАЗель |
90 |
Легкосплавні без центрального отвору |
120 |
РАХ система |
600 |
Бондаж |
600 |
Мотоцикл |
250 |
Комплексне балансування |
Ціна, грн. |
"Таврія" |
480 |
R13-14 |
440 |
R15-16 |
480 |
R17-19 |
640 |
R20-24 легкосплавні |
980 |
Позашляховик |
980 |
Принцип балансування полягає у виявленні відхилень у розподілі маси щодо центральної зони шини та подальшому їх усуненні. Для спрощення процесу і забезпечення точного результату в наших шиномонтажних центрах використовуються спеціалізовані інструменти і балансувальний верстат.
Динамічне балансування - це процедура, яка використовується для усунення нерівномірного розподілу маси по ширині колеса, званого бічним биттям. Для його усунення фахівці прикріплюють компенсуючі вантажі до певних ділянок по обидва боки колісного диска. Це дає змогу виправити нерівномірний розподіл маси і забезпечити плавне обертання колеса.
Статичне балансування використовується для усунення нерівномірного розподілу ваги по колу шини, також відомого як поздовжній "дисбаланс". Він може виникнути через дефект виробника, коли певна частина шини виявляється важчою за інші. Під час руху ця важка ділянка з силою б'ється об дорогу, спричиняючи вібрації та потенційні проблеми.
Для проведення статичного балансування колесо поміщається на спеціалізований верстат, який визначає ділянки, що потребують регулювання. Потім верстат фіксує точну область де необхідно прикріпити важки на протилежному боці від важкої ділянки. Ці важки акуратно прикладаються до колеса, щоб врівноважити його, в результаті чого забезпечується більш плавний і збалансований хід. Виправляючи всі важкі місця на колесі, статичне балансування допомагає поліпшити загальні експлуатаційні характеристики шини і продовжити термін її служби.
Фінальне балансування коліс - важливий етап у забезпеченні плавного та безпечного руху, проте йому часто не приділяють належної уваги.
Цей процес дає змогу не тільки відкоригувати статичне і динамічне балансування, а й забезпечити точну установку колеса на маточину автомобіля. Це важливо, оскільки невеликі зазори між болтами і стінками отворів в ободі можуть призвести до зміщення центру колеса, що призведе до вібрацій під час руху.
Для проведення остаточного балансування колесо, яке вже відбалансовано на верстаті, встановлюється на підвішений автомобіль. Потім під нього підганяється спеціальний балансувальний стенд. Колесо розкручується до швидкості 90 км/год, і комп'ютер проводить вимірювання для визначення місць дисбалансу.
Якщо у вас нові шини, то для забезпечення оптимальних експлуатаційних властивостей слід балансуватися через 500 км пробігу. Опісля рекомендується проводити балансування коліс кожні 10-15 тис. км пробігу або частіше залежно від певних чинників, таких як наїзд на купини на високій швидкості, тривалий простій автомобіля, поява вібрацій у кермовому колесі, їзда по бездоріжжю, різкі прискорення і повороти, агресивна їзда. Зимові автошини також можуть вимагати більш частого балансування коліс через швидке зношування.